maandag 14 juni 2010

Hoofdzaken


Vanochtend stond ik op met een barstende hoofdpijn. Niets bijzonders zou je denken...nou voor mij wel. Want dankzij de hulp van mijn gynaecoloog, de een paar jaar terug mijn eierstokken eruit rukte verwijderde, was ik meteen verlost van alle maandelijkse ongemakken, zo ook van de barstende koppijnen en migraine aanvallen. Maar vanochtend wist ik ineens weer hoe dat was, VRESELIJK. Ik voelde wel dat het niet op te lossen viel met een paracetamolletje, dus moest ik, met klappend hoofd (aiai), eerst op zoek naar iets sterkers. Geloof me dat was nog een hele onderneming, maar uiteindelijk gelukt. 

Inmiddels is de lucht al weer aardig opgeklaard, en heb ik zelfs al met de Wii mogen spelen, want zoonlief is vrij. De leerkrachten hebben een studiedag, joepie, dus lopen we nog lekker in de pyjama rond. Maar nu wordt het wel zo langzamerhand tijd om me eens klaar te gaan maken voor vanmiddag, want IK hoor tot die 25% Nederlanders die gewoon op het werk te vinden is om 13.30 uur, wij die de economie dus gewoon draaiende houden terwijl de rest van het land in standje pauze gaat,  jawel.

Dus voor mij geen oranje outfit, geen gekke petjes, geen fuvuzela (schrijf je dat zo/worden jullie daar ook helemaal gek van) en geen hup holland hup. Nee voor mij wordt het een gewone maandagmiddag, iets rustiger misschien en geen TV op het werk. Dus nu maar hopen op een goede afloop, want ik moet ook weer een keer naar huis en dan is het wel zo gezellig dat de mannen dan in opperbeste stemming zijn, want als dat niet zo is......
Ooh ik voel die hoofdpijn alweer opkomen!

11 opmerkingen:

  1. Sterkte!
    En inderdaad hopen dat ze winnen,d at scheelt een hoop gedoe, gezeur en nabeschouwingen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat je hoofdpijn inmiddels weg is want dat legt je hele systeem plat. En ik kwam erachter dat ik bij de eerste 3 wedstrijden gewoon lekker vrij ben! Nou ja, dan zit er niets anders op dan maar te gaan kijken hè?....;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ALs ze verliezen zou ik er geen last van hebben, want manlief heeft een hekel aan voetbal. Tuurlijk Nederland mag winnen maar maakt zich niet druk. Ik kijk wel hoor, tijdens het schoonmaken van de kamer.

    Ondanks het werken en migraine toch een fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh zo balen die hoofdpijn, hele weekend last van gehad. Ik hoop ook dat NL wint want anders is het hier ook niet gezellig
    Oh en ik denk aan je ben ook aan het werk...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah... hoofdpijn... hoop dat het beter gaat.

    Die foto is wel geweldig, hoe zou dat voelen, zo'n sterke maar zachte en vooral uhm romantische man in je nek?!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach lieverdje.............hoop dat het nu alweer over is de hoofdpijn..............en je werk is ook al achter de rug.....kijk als ik er maar ben !!! hahahahahah!!!

    Fijne avond liefs Ria.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volgens mij was de hoofdpijn besmettelijk, was toch goede rosé gisteren???

    Maar... ze hebben gewonnen hoor, en jouw schoenenboer staat bovenin de pool.
    Mijn zoonlief tweede, goed hè.

    Nog een paracetemolletje nodig????
    Kus, je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kon met een gerust hart naar huis met die 2-0. Ik heb ook gewoon gewerkt met het geluk dat de patiënten de tv aan hadden.
    En doe mij ook maar zo'n man in mijn nek!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, je bent ongetwijfeld hartelijk ontvangen thuis door allemaal blije mannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Balen van die hoofdpijn, weersdruk, weerverandering, sneeuw zou mijn moeder zeggen hahahah.. die gaf overal het weer gewoon de schuld van had ze denk ik weer van haar moeder, zo makelijk hoe het vroeger ging, begin er steeds meer respekt voor te krijgen. Maar hoop dat hij inmiddels is vertrokken is zo naar wakker worden en dan moet de dag nog beginnen :(

    Lieve groetjes van een andere blond!!!!! Hhahahah.... ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk een berichtje! Tot de volgende keer.