vrijdag 4 juni 2010

Heerlijk



Ooh ik word hier toch zo blij van, van dat weer bedoel ik dan. De zon kan nooit genoeg schijnen wat mij betreft. Weg herfstdip uhhh lentedip. Krijg helemaal dat zomervakantiegevoel, lekker met een coctail langs het zwembad. Nou ja een vijvertje dan, maar mij krijg je niet chagerijnig vandaag, de AVD.....is een makkie gebleken. Kind op tijd afzetten en er zijn genoeg aardige moeders die graag mee willen lopen. Ik hoef er alleen voor te zorgen dat ik weer op tijd op de afgesproken plek sta en dan is 'ie kompleet uitgetelt. Ik heb er geen kind meer aan, uitkleden, douche, bed en slapen! Waarom heb ik dat niet veel eerder ontdekt. Nee hoor, ik weet het zeker nu, ik ben een zomermens, dus ik geniet!
Ben nu wel even de schaduw op gaan zoeken want ik kreeg het een beetje warm, last van zwoksels (bedankt Madelief) en oei oei ik werd een beetje rood. Niet te rood hoop ik, dus nu even uit de zon afkoelen en  bijtrekken, want vanavond is het feest en dan wil ik er natuurlijk niet bijlopen als een kreeft. Lekker aan de zuip bij zusje (welnee ik zal wel weer BOB zijn) maar van die heerlijke cocktailtjes zonder alcohol vliegen er vandaag wel in. En ik heb nu al voorpret over het kado KLIK KLIK :)

7 opmerkingen:

  1. oh je moet gewoon een taxi nemen of wonen jullie ver uit elkaar? kan je gewoon aan de zuip
    o ik heb ook voorpret over dat kado hahahahaa
    geweldig gewoon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd hoe je zus het cadeau vindt... laten we hopen dat die vissen een beetje winterhard zijn want hier lag de helft op z'n rug en gaf geen sjoege meer toen het ijs wegdooide in de vijver.
    En geniet maar lekker van het feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat kado... heel goed idee :)
    En in wat voor outfit ga je het feest 4444?
    Past daar geen rood velletje bij?!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk om even hier een kijkje te nemen. Leuke manier van schrijven heb je. Heel anders als je ander blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha zwoksels!!!
    Die onthoud ik even!

    gr eva

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helaas geen cocktails, maar toch aan de zuip.
    En het zit in de familie hoor, ZOMERMENSEN.
    Zelfs "the day after..." kan ik nog genieten van de zon, maar ook nagenieten van gister, mede dankzij jou, en je gematigde revanche, ha, ha.

    Maar zoonlief was zelfs na de AVD behoorlijk fit op ons feest, dus....

    Dikke kus, je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende cocktails! En wat fijn dat de AVD zo meeviel.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk een berichtje! Tot de volgende keer.